Логотип
розробка
Ми, звичайно, могли б вам запропонувати 10+ варіантів логотипів через 2 дні... але ні.
Ми візьмемо деякий час на вивчення вашої сфери діяльності, конкурентів, цільової аудиторії, та, насамперед, вашої компанії.
Лише після цього ми покажемо декілька варіантів, які відповідатимуть всім вимогам.
Отже, залишиться лише відшліфувати
та підігнати до ідеалу й перейти
до наступного етапу.
Фірмовий стиль, або ж айдентика
Візуальна мова вашого бренду
Логотип є лише частиною фірмового стилю, який є набором графічних образів і правил їх застосування, що визначає стилістику оформлення інформації про бренд. Це документи, сайт, фірмова та сувенірна продукція, рекламні матеріали, тощо. До фірмового стилю відносяться кольори, шрифти, фірмовий блок і додаткові візуальні елементи.
Ми, розробимо ваш фірмовий стиль як з «нуля» так і модернізуємо та вдосконалимо вже готові елементи.
Брендбук
правила з використання мови бренду
Крім гайдлайну, тобто його візуальної частини, тут присутня також концептуальна частина. Брендбук містить позиції існування і використання бренду: концепції позиціонування, унікальної торговельної пропозиції, цілей, завдань, цінностей бренду, правил корпоративної етики і т.д. Брендбук створюється після розробки концепції бренду, слогану, логотипу, фірмового стилю і може вдосконалюватися протягом усієї життєдіяльності компанії.
Це найскладніша та найоб'ємніша робота, але в той же час - найцікавіша